Meniti Kasih

"Dan apabila hamba-hambaKu bertanya kepadamu(Muhammad) tentang Aku, maka sesungguhnya Aku dekat.Aku kabulkan permohonan orang yang berdoa apabila dia berdoa kepadaKu. Hendaklah mereka itu memenuhi perintahKu dan beriman kepadaKu, agar mereka memperoleh kebenaran" (2:186)

mimpi lagi

mimpi pelik lagi.. huhu.. hmm.. pasal ape ye... owh.. again abt the same guy.. kali ni environment sekolah.. dan skrg ni dh x ingt sgt details psl mimpi tuh.. huhu.. but anyway, that's not important..

dear diary(haha)
i failed jpj test on the road yesterday!!!!
firtsly, i did the 3 pointer,parking and hill site.. alhamdulillah, i passed that three section.. what a relieved..
but, as fate has been written, i am not destined to passed the road test...
waa... nanges aku... huhu
org jpj tu tnye aku, kenape nie. cmna nie.. awak dh fail ni.. xpayah la amek lesen lagi awak muda lg, tgh blaja.. huhu..
suka hati la aku nak amik lesen bila pun.. tp disebabkan awak x bgtau mana satu jalan nak ikut saya dh gelabah tau x!!
huhu

sedih la.. tp xpe la.. abes duit melayang lagi ni.. dh la bnyk... rm 150...!!!!!!
sedih sbb kena mintak lagi duit kat mama and abah...
nak buat lesen pun kena abeskan duit beribu.. haha..

0 comments: