Meniti Kasih

"Dan apabila hamba-hambaKu bertanya kepadamu(Muhammad) tentang Aku, maka sesungguhnya Aku dekat.Aku kabulkan permohonan orang yang berdoa apabila dia berdoa kepadaKu. Hendaklah mereka itu memenuhi perintahKu dan beriman kepadaKu, agar mereka memperoleh kebenaran" (2:186)

Usang

Salam to all..

wah saye slalu membiarkan blog saye ni usang dan hanya mengupdatenye bila saya busy? ish ish.. ~DEGIL~

Sekarang dah letak chatBox.. harap berguna sbg tempat utk mengenal author dan readers. make a good use of it!

About few more days to start new semester and I totally forgot about results release in few more days! I just dont know how I performed last semester, but I just keep my hope high and pray for the best whatever it turns out to be..

really have to plan my future right now cause I'm 20 and going to graduates next year. wahhhh.. mesti ramai yg akan kata benda yg sama seperti orang lain kata. yakni "boleh lah ko kahwin awal"
ingat kahwin tu senang ke, just pick and choose pastu kahwin. kahwin bukan macam shopping atau makan okkkayyy....
well, mama cakap yatie tak pas lagi nak kahwin sbb masak sambal udang pun tak pas lagi, ok that's funny. but seriously, kahwin bukan saja perihal memasak.

*wink*

p/s: mengemassss!!!!

8 comments:

sye dah pas msak sambal udang..ehehh =)

 

eleh, nak kate die pas utk kahwin le tuuuuu.....

 

Alamak Yati, saya dah nak kahwin ni tapi tak pandai masak sambal udang pun. He he.

 

dah nak kahwin? btul ke? ahah.. senang je buat sambal udang,mak saye je yg cerewet sgt. hehehehe

 

wah klu dah pas wat sambal udang boleh kahwen la?
klu cmtue xkan ari2 husband korg nak makan sambal udang jer?kene gout nnti ari2 makan udang

 

itu hnyelah gurauan harian je. mak aku je yg kate cmtu, sb nak perli masakan aku ok? huhu.

ape2pun kahwin bukanlah stakat masak2 je kan. ianya lebih dari itu.....

 

korang ni kalau bab kahwin laju je comment kat page aku ni. kalau tajuk lain takde plak nak komen byk2. haaaa! kantoi...