Meniti Kasih

"Dan apabila hamba-hambaKu bertanya kepadamu(Muhammad) tentang Aku, maka sesungguhnya Aku dekat.Aku kabulkan permohonan orang yang berdoa apabila dia berdoa kepadaKu. Hendaklah mereka itu memenuhi perintahKu dan beriman kepadaKu, agar mereka memperoleh kebenaran" (2:186)

i just cant resist to blogging

uwaaaa... kerja masih lagi byk tp saya sgt terasa nak menulis!!

hmmm.. byk yg saya terfikirkan lately.. bukan bagus sgt byk berfikir ni. tell u what, syaitan senang nak masuk jarum!!

byk la yg saya fikir

skrg tgh mendgr lagu ini
tibe2 tersuke la plak..
cuba fikir ape mksud tersirat dlm lagu ni (macam quiz bdk2 kan? poyo je yati ni)

Lama kau pergi jauh dari diriku
Menghilang jauh entah ke mana
Puas sudahku mencari diri mu
Pelusuk duniaku panjangkan langkahku

Mereka bilang kau tak punya apa-apa
Namun bagiku engkaulah kisah silamku
Cerita lama kisah suka dan duka bersamamu

Pasti kita kan bertemu
Setelah sekian waktu
Wahai sahabatku

Pasti kita kan bertemu
Meleraikan rindu
Wahai sahabatku

Title of the song: Sahabat
by Firdaus


p/s: lagu ni bleh la substitute lagu2 new boyz, wlaupun saye tak minat mereka, tp saye tau gayenye lebeyh kurng.. saya suka lgu ni bukan sbb new boyz,ok...waaa tibe2 saya rindu akan sahabat saya!! waaa sedeh....


1 comments:

husna,
bleh tak nak letak gmbar awak kat sini???? waaa.. rindu bangat dong...