Meniti Kasih

"Dan apabila hamba-hambaKu bertanya kepadamu(Muhammad) tentang Aku, maka sesungguhnya Aku dekat.Aku kabulkan permohonan orang yang berdoa apabila dia berdoa kepadaKu. Hendaklah mereka itu memenuhi perintahKu dan beriman kepadaKu, agar mereka memperoleh kebenaran" (2:186)

jihad

sedang bertarung sehabis baik di medan ini...
semoga Allah sahaja yg dpt menilai usaha saya ini..
apabila tidak dpt berjuang di medan dakwah sana, medan dakwah ini juga perlu diperjuang dgn habes2an

agar aku mendapat redhaNya, dan Dia juga meredhaiku...

"Wahai jiwa yg tenang! Kembalilah kepada Tuhanmu dgn hati yg redha dan diredhaiNya" (al-Fajr: 27-28)



gmbar hiasan; diambil sendiri di suatu tempat, kalau tau kt mana cuba teka.. hehe

5 comments:

Redha Allah matlamat kita..

Taiping! Nampak berhantu ni selalunya taiping tapi taiping takdak pokok camtu.

Gambar waktu pergi field trip?

 

yeee btul!!!!

gmbar mase pegi field trip. cantik tak? ada kwn kat fster ckp macam kat oversea. tp bukan gmbar yg ni la..

gmbar yg kami angkat2 tgn tu.. haha

bsyukur lah duduk kt Msia.. byk lg tempat yg cantik yg belum kita pegi.

jgn jual mahal dgn tempat sendiri..

 

eh kejap..

sejak bila Taiping nampak berhantu?

haha.. selama duduk Taiping tak pernah rase cmtu..

rasa sejuk ade aaaa

 

Bukan Taiping tapi pokok-pokok di Taiping he he

 

haha
pokok taiping cantikssss
kat kota kemuning pun ada pokok yg ada kat taiping tu
ape lah name pokok2 di taiping tu ye..
kite ni sedap je ckp "pokok taiping"
kate generasi Y???