Meniti Kasih

"Dan apabila hamba-hambaKu bertanya kepadamu(Muhammad) tentang Aku, maka sesungguhnya Aku dekat.Aku kabulkan permohonan orang yang berdoa apabila dia berdoa kepadaKu. Hendaklah mereka itu memenuhi perintahKu dan beriman kepadaKu, agar mereka memperoleh kebenaran" (2:186)

Bismillahirrahmaniraahim

Dengan nama Allah yg Maha pemurah dan Maha pengasih....

Sudah lama terniat di hati utk create blog yg official dan kurg kebudak2an. Alhamdulillah, mlm ini saya telah mendapat ilham dan telah berjaya bertahan hingga lewat malam dan skrg sudah hampir pagi...
komp kak fairuz sudah semakin nazak i.e. hampir hang.. jd saya nyatakan tujuan blog ini ditulis buat bacaan semua...

1) sbg salah satu cara utk erpesan2 kpd manusia
2)berkongsi pendpt
3)menceritakan pengalaman yg menarik
4)menyampaikan ilmu2 kpd org lain...

semoga blog ini membawa rahmat kpd aku dan yg lain...sekian...

0 comments: