Meniti Kasih

"Dan apabila hamba-hambaKu bertanya kepadamu(Muhammad) tentang Aku, maka sesungguhnya Aku dekat.Aku kabulkan permohonan orang yang berdoa apabila dia berdoa kepadaKu. Hendaklah mereka itu memenuhi perintahKu dan beriman kepadaKu, agar mereka memperoleh kebenaran" (2:186)

pesanan terakhir kak fairuz

di kala petang yg hening.... kak fairuz dan yati depan laptop,sambil lepak2 kitorg sembg...

yati: kak fairuz, yati xtau la nk amk ape utk subjek elektif...

kak fairuz: ikt la yati minat yg mana.. kalau nk amik business amik la business... cuba la tgk notes2 dlm student drive ke

yati: haah ek... x terfikir plak...

kak fairuz: nanti study la elok2... kalau bleh, kasi pass sumer subjek... 2nd year nt bz.. so, try la ur best la... bleh je pass, tp btul2 la... ade jugak kwn2 yg kena ulg paper... xbes la kalau ulang... tp kalau sakit time exam ke, mtk la defer... or tgh stress2 xleh fikir ke... mtk la defer jgk.. gunakn kemudahan.. kalau sakit bgtau la lecturer, diorg bleh la consider marking ur paper.. memg 2nd year tyme utk bz... paling bz rasenye.. keje x menang tgn smpai xsempat2 nk study...

yati: insyaAllah.. erm, ni kata2 terakhir ke ni...

kak fairuz: agak la.. hehe

sembang2 petg tu agak lepak dan relaks... but penuh makna... sayang kak fairuz... i luv u smpai mati.. hehe.. nasihat dia sgt berguna.. dh la 1st sem aku buat cm tibai je.. lepas ni aku nk cubit, tampar, aim btul2... aku xnak tibai aje.. sepak sumer ade... yati!!! cut the crap!!

hehe.. yeah2.. i must be ready for the next sem insyaAllah...

0 comments: