Meniti Kasih

"Dan apabila hamba-hambaKu bertanya kepadamu(Muhammad) tentang Aku, maka sesungguhnya Aku dekat.Aku kabulkan permohonan orang yang berdoa apabila dia berdoa kepadaKu. Hendaklah mereka itu memenuhi perintahKu dan beriman kepadaKu, agar mereka memperoleh kebenaran" (2:186)

perasaan anda bila hak milik anda dicurik

apekah perasaan anda apabila kerja hasil titik peluh anda telah dirampas oleh orang laen, ditiru sejibik-jibiknya, dan di claim bahawa itu adalah milik mereka?

wah.. baru saya tahu perasaan tu macam mana....
dan melihatkan muka si pencuri tersenyum, rasa tak tahan plak geram di dada
nampaknya sbg seorang insan yg normal dan punya perasaan, saya tak dpt nak kata yg saya dah redha kat dia.. ish ish..

lgpun Allah telah memberi hak kepada org yg teraniaya utk menuntut bela hak nya sampai maruahnya terjamin semula.

let's see how the things are going to turn out.

5 comments:

alhamdulillah dah jmpa. bleh sambung buat kerja

Alhamdulillah
Alhamdulillah
Alhamdulillah

 

aik, ahaha.

kenapa ni syg oi?.
;p

 

pendrive dan assignment cicurik org..

 

" Dear Azmi,

Thank you for letting me know! I will look at his assignment 2 and
compare to yours then I will work out what to do. Please do know let
this affecting your study, concentrate and do your best for BTH2732. I
will talk to you when I see you in the computer class.

Thanks and regards,

Ben"

baru dpt hari ni... huhu...

 

typo error; "please do not let this affecting ur study"

and he addressed me as Azmi?? haha