Meniti Kasih

"Dan apabila hamba-hambaKu bertanya kepadamu(Muhammad) tentang Aku, maka sesungguhnya Aku dekat.Aku kabulkan permohonan orang yang berdoa apabila dia berdoa kepadaKu. Hendaklah mereka itu memenuhi perintahKu dan beriman kepadaKu, agar mereka memperoleh kebenaran" (2:186)

hari menyesal tak sudah

hari ini, saya menyesal. saya menyesal tidak berusaha sendiri. saya menyesal berharap pada orang lain. padan muka!!!! huhu

saya ingat dgn bantuan orang lain, kerja jadi mudah. tapi saya berharap pada orang yang salah. adui. takpelah. usaha je yang terbaik. biar lambat, asalkan amanah, dan faham, dan tak nak menyesal.

insyaAllah. tak taula pemahaman ni akan memakan diri atau tak. saya sendiri sangat lembab buat kerja.

berusaha dgn kadar lambat... sebab tak mau tension lagi.

saya pun manusia juga. saya tau kerja ni senang, tapi saya tak pandai. saya akan buat la, tapi slow la sikit. sedih bila orang kata 'xpe senang je'..
takpe lah. saya pun paham orang lain tak paham saya... hehe.. yo yo ooo je budak ni!

and putting aside all the emotions and negative thinking...

0 comments: