Meniti Kasih

"Dan apabila hamba-hambaKu bertanya kepadamu(Muhammad) tentang Aku, maka sesungguhnya Aku dekat.Aku kabulkan permohonan orang yang berdoa apabila dia berdoa kepadaKu. Hendaklah mereka itu memenuhi perintahKu dan beriman kepadaKu, agar mereka memperoleh kebenaran" (2:186)

senyum senyum dan senyum...

Oh sudah lama tak menulis. so much things going on sampai tak de hati nak menulis, boleh tak. aduii...

Jiwa raga, mental dan fizikal pun terkesan dgn macam2 benda lately, tp in the end, muhasabah dan bangkit semula adalah perlu!!!

"You have a big mountain in front of you, it's a massive pressure for you to take on the journey forward, but you have to break it into blocks, deal with each on at a time."

Quoted from such a nice lady, warmed, yet more islamic than the muslim they are. A bit shame of myself, however, in such a need to hear such word from a more matured people in this scientific field of studies. Rasa nak peluk je dia, dahla bertnya tentang islam padaku. Allah terima kasih jumpakan aku dgn orang2 macam ni....

ok back to the topic,SENYUM... Ada satu benda gembira, membuatkan mama saya sgt tersenyum yg hepi sgt. Tak pernah tgk dia senyum happy mcm tu melainkan bila abah belanja la kan.. hehe... Saya mungkin sudah boleh memahami nya skrg, semua dah besar, dan tinggal macam2 perkara yg boleh runsingkan mama kan.... insyaAllah Allah permudahkan yg terbaik utk mama dan anak2 mama...
Actually saya pun nak tumpang senyum hujung minggu ni ok?..hehe..

1 comments:

kte tahu kenape mama yatie senyum @(^_^)@..