Meniti Kasih

"Dan apabila hamba-hambaKu bertanya kepadamu(Muhammad) tentang Aku, maka sesungguhnya Aku dekat.Aku kabulkan permohonan orang yang berdoa apabila dia berdoa kepadaKu. Hendaklah mereka itu memenuhi perintahKu dan beriman kepadaKu, agar mereka memperoleh kebenaran" (2:186)

saya gelabah kerana saya belum gelabah tahap dewa untuk exam.
saya teruk!!!

jadi saya bak buat-buat 'psycho'
yakni menggambarkan diri sudah kena masuk exam hall esok pagi, jadi saya mungkin akan lebih fokus dlm study.

skrg sudah tidak mau layan kerenah orang yang tak reti buat kerja dgn penuh dedikasi, on-time, dan bertanggungjawab menghormati kerja orang lain.
ya Allah, mcm ni ke perangai manusia? penat betul tgk.
kalau dah masuk alam pekerjaan dan terjumpa dgn orang2 macam ni macam mana la.
kalau saya bos, saya akan buang orang2 macam ni. tapi saya tau, saya bukan bos pun di masa akan datang.

banyak lagi kerja kita dalam nak meng'islah'kan ummah ini!

ikutkan hati rasa nak marah dan bebel banyak2 je.

*sigh*

0 comments: